Voorpagina
Feestlocatie aanmelden
Contact opnemen
Zoeken
Zoeken
Zoeken
Selecteer provincie
In provincie
Drenthe
Flevoland
Friesland
Gelderland
Groningen
Limburg
Noord-Brabant
Noord-Holland
Overijssel
Utrecht
Zeeland
Zuid-Holland
Voorpagina
>
Noord-Brabant
>
Vught
>
Strandpaviljoen 't Vught
> Wijzig gegevens
Naam
Adres
Plaats
Postcode
Telefoonnummer
Website
E-mail
Omschrijving
Party- en bruiloftlokatie<br/><br/><b>Wat wij doen:</b><br/>Alles is mogelijk:<br/>Themafeesten, bruiloftsfeesten, zakelijke bijeenkomsten, personeelsfeesten of particuliere feesten. Werkelijk alles is mogelijk in party- en bruiloftslokatie ´t Strandpaviljoen. <br/>Entertainment speelt een prominente rol bij festiviteiten en is bovendien vaak datgene wat uw gasten bijblijft.<br/><br/>Of het nu gaat om een strijkorkestje of een spetterende partyband, een DJ of een allround trio, wij zullen u helpen de juiste keuze te maken.<br/><br/>Maak gebruik van onze knowhow. Wij adviseren u graag bij de keuze voor de juiste ingrediënten om u een spraakmakende avond te bezorgen. <br/><br/>Wij kunnen dit samen met u doen of in samenwerking met bijvoorbeeld een organisatiebureau.<br/><br/>Party en Bruiloftslokatie 't Strandapviljoen, gelegen in een natuurlijke omgeving van water en bos, bied u met zijn sfeervolle inrichting en fraai terras een zee aan mogelijkheden.<br/>Het gehele pand biedt een capaciteit aan ruim 500 gasten, maar de diverse ruimtes bieden afzonderlijk mogelijkheden voor gezelschappen vanaf 30 personen.<br/>Een bruiloft, een spraakmakende feestavond, een intiem diner, een sfeervolle receptie, maar ook zakelijke bijeenkomsten en out-door arrangementen....<br/>Iedereen zal zich zeer thuis voelen in dit riante strandpaviljoen aan het water van de<br/>IJzeren Man.<b>Doelgroep</b>: <br/>Bedrijven, Particulieren<br/><br/><b>Type zaal</b>: <br/>Partycentrum / feestlocatie<br/><br/><b>Gevestigd in</b>: <br/>Strandpaviljoen<br/><br/><b>Diensten</b>: <br/>Advies bij organisatie, Bediening, Catering / buffet, Organisatie, Outdoor activiteiten, Planning, Zaalopstelling en aankleding verzorgen<br/><br/><b>Arrangementen</b>: <br/>Verschillende arrangementen mogelijk<br/><br/><b>Gelegenheid</b>: <br/>Bedrijfsuitje, Beurs, Borrel, Brunch, Conferentie / symposium, Congres / seminar, Cursus / training / workshop, Debat / lezing, Diner, Evenement, Familiedag, Feest / partij, Festival, Gala, High Tea, Huwelijk / bruiloft / trouwerij, Lunch, Personeelsfeest / bedrijfsfeest, Presentatie, Receptie, Teambuilding, Themafeest, Vergadering / bijeenkomst, Verjaardag / jubileum / reünie, Voorstelling<br/><br/><b>Zaalgrootte</b>: <br/>Tot 500 personen<br/><br/><b>Faciliteiten</b>: <br/>Garderobe, Geluidsapparatuur / geluidsinstallatie, Internet, Keukenfaciliteiten, Lichtinstallatie, Meubilair, Officiële trouwlocatie, Projectieapparatuur / beamer, Terras, Verhuur glaswerk / servies
Wijzig gegevens