Selecteer provincie

Strandpaviljoen 't Vught 073-6566113: kosten & prijzen unieke bruiloft locatie. Goedkoop een bijzondere plek afhuren.


Details

Adres
Boslaan 45
5263NX Vught
Noord-Brabant
Telefoonnummer
Beoordeling
Gemiddeld: 0
Aantal beoordelingen: 0
Jij beoordeelde Nog niet beoordeeld


Gegevens onjuist of niet volledig? Wijzig gegevens Bedrijfsgegevens verwijderen

Omschrijving

Party- en bruiloftlokatie

Wat wij doen:
Alles is mogelijk:
Themafeesten, bruiloftsfeesten, zakelijke bijeenkomsten, personeelsfeesten of particuliere feesten. Werkelijk alles is mogelijk in party- en bruiloftslokatie ´t Strandpaviljoen.
Entertainment speelt een prominente rol bij festiviteiten en is bovendien vaak datgene wat uw gasten bijblijft.

Of het nu gaat om een strijkorkestje of een spetterende partyband, een DJ of een allround trio, wij zullen u helpen de juiste keuze te maken.

Maak gebruik van onze knowhow. Wij adviseren u graag bij de keuze voor de juiste ingrediënten om u een spraakmakende avond te bezorgen.

Wij kunnen dit samen met u doen of in samenwerking met bijvoorbeeld een organisatiebureau.

Party en Bruiloftslokatie 't Strandapviljoen, gelegen in een natuurlijke omgeving van water en bos, bied u met zijn sfeervolle inrichting en fraai terras een zee aan mogelijkheden.
Het gehele pand biedt een capaciteit aan ruim 500 gasten, maar de diverse ruimtes bieden afzonderlijk mogelijkheden voor gezelschappen vanaf 30 personen.
Een bruiloft, een spraakmakende feestavond, een intiem diner, een sfeervolle receptie, maar ook zakelijke bijeenkomsten en out-door arrangementen....
Iedereen zal zich zeer thuis voelen in dit riante strandpaviljoen aan het water van de
IJzeren Man.Doelgroep:
Bedrijven, Particulieren

Type zaal:
Partycentrum / feestlocatie

Gevestigd in:
Strandpaviljoen

Diensten:
Advies bij organisatie, Bediening, Catering / buffet, Organisatie, Outdoor activiteiten, Planning, Zaalopstelling en aankleding verzorgen

Arrangementen:
Verschillende arrangementen mogelijk

Gelegenheid:
Bedrijfsuitje, Beurs, Borrel, Brunch, Conferentie / symposium, Congres / seminar, Cursus / training / workshop, Debat / lezing, Diner, Evenement, Familiedag, Feest / partij, Festival, Gala, High Tea, Huwelijk / bruiloft / trouwerij, Lunch, Personeelsfeest / bedrijfsfeest, Presentatie, Receptie, Teambuilding, Themafeest, Vergadering / bijeenkomst, Verjaardag / jubileum / reünie, Voorstelling

Zaalgrootte:
Tot 500 personen

Faciliteiten:
Garderobe, Geluidsapparatuur / geluidsinstallatie, Internet, Keukenfaciliteiten, Lichtinstallatie, Meubilair, Officiële trouwlocatie, Projectieapparatuur / beamer, Terras, Verhuur glaswerk / servies